img 20.09.2024 13:25

ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,PANDA” scoate la concurs următoarele posturi didactice vacante: EDUCATOARE – 42 de posturi și ÎNVĂȚĂTOARE – 6 posturi

Descriere job

În conformitate cu Ordinul nr. 5625 din 31 august 2012, centrul de concurs ȘCOALA GIMNAZIALĂ ,,PANDA”

scoate la concurs următoarele posturi didactice vacante:

EDUCATOARE – 42 de posturi și ÎNVĂȚĂTOARE – 6 posturi

Concursul va avea loc în perioada 14-25 octombrie 2024, respectiv în perioada 14-21 octombrie 2024, – proba inspecție la grupă/clasă și în data de 25 octombrie 2024, ora 09:00 – proba scrisă (lucrare scrisă la disciplina postului) la sediul Școlii Gimnaziale ,,Panda”, str. Frunzișului nr. 29, Cluj-Napoca, jud. Cluj
Înscrierile și depunerea dosarelor se vor face la sediul Școlii Gimnaziale ,,Panda” str. Frunzișului nr. 29, Cluj- Napoca, jud. Cluj, zilnic între orele 09:00 – 15:00, în perioada 23-27 septembrie 2024.
Dosarul de înscriere va cuprinde:
1) fişa de înscriere la concurs, asumată prin semnătură (dacă este cazul);
2) copie de pe fila din buletinul de identitate sau cartea de identitate cu numele, prenumele şi domiciliul;
3) copii de pe certificatele de naștere şi căsătorie (pentru solicitanţii care şi-au schimbat numele) sau de pe alte acte doveditoare privind schimbarea numelui (dacă este cazul);
4) copii de pe actele de studii, foile matricole şi certificatele de calificare (ultimele pentru absolvenţii liceului pedagogic/ învăţământului postliceal), certificatele/ adeverinţele de absolvire a modulului psihopedagogic (dacă absolvirea acestuia nu reiese din foaia matricolă);
5) absolvenţii promoţiei 2024 vor prezenta copia adeverinţei de la instituţia de învăţământ superior/ postliceal/ mediu din care să rezulte că au susţinut examenul de licenţă/ absolvire/ bacalaureat, media de absolvire a facultăţii/ şcolii postliceale/ liceului pedagogic, specializarea dobândită, media anilor de studii şi faptul că pe parcursul efectuării studiilor s-a frecventat şi promovat modulul psihopedagogic; 6) copii de pe certificatele de obţinere a gradelor didactice;
7) copie de pe actul de titularizare/ repartizare pe perioada viabilității postului în învăţământul preuniversitar (dacă este cazul);
8) copie a acordului ME, a deciziei inspectoratului şcolar sau a întreprinderii de întrerupere a activităţii (dacă este cazul);
9) adeverinţa din care să rezulte vechimea efectivă la catedră (inclusiv perioada rezervării catedrei) (dacă este cazul);
10) copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenţă a salariaţilor sau copie de pe carnetul de muncă dacă a mai fost angajat(ă) anterior anului 2011 și ulterior nu a mai avut calitatea de angajat(ă) (dacă este cazul);
11) copii ale avizelor şi atestatelor necesare ocupării postului didactic/ catedrei, inclusiv avizul unității de învăţământ particular (dacă este cazul);
2) avizul/ adeverinţa medical(ă), emis(ă) de un medic sau cabinet de medicină a muncii, din care să rezulte că sunt apt(ă) pentru a preda în învăţământ;
13) declaraţie pe proprie răspundere că nu desfăşor activităţi incompatibile cu demnitatea funcţiei didactice, că nu am fost îndepărtat din învăţământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală pentru infracţiuni contra vieţii, integrităţii corporale sau sănătăţii, contra libertăţii persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hărţuire, trafic de minori, proxenetism, infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale, luare şi dare de mită, trafic de influenţă, fals şi uz de fals, furt calificat;
14) adeverință eliberată de unitatea de învăţământ la care sunt angajat(ă) privind sancţiunile disciplinare din ultimii 2 ani şcolari încheiaţi şi de pe parcursul anului școlar în curs;
15) cazier judiciar, din care reiese faptul că nu am antecedente penale pentru infracţiuni contra vieţii, integrităţii corporale sau sănătăţii, contra libertăţii persoanei, rele tratamente aplicate minorului, hărţuire, trafic de minori, proxenetism, infracţiuni contra libertăţii şi integrităţii sexuale, luare şi dare de mită, trafic de influenţă, fals şi uz de fals, furt calificat;
16) certificatul/ adeverinţa de integritate comportamentală, în original*;
18) Avizul Instituției de învățământ obtinut in urma sustinerii unui interviu.
Observații:
* În cazuri excepționale, dacă un candidat/ cadru didactic nu prezintă certificatul de integritate comportamentală la dosar în perioada de înscriere/ validare, acesta se depune obligatoriu la unitatea de învățământ, la data prezentării pentru încheierea noului contract individual de muncă.
Toate copiile vor fi – certificate pentru conformitate cu originalul de către directorul unității la care fuctionați sau pot fi certificate pentru conformitate cu originalul și la depunerea dosarului, în acest caz fiind necesară prezentarea documentului în original și a unei copii a acestuia.

Cerinte

seriozitate

oferta

seriozitate

Detalii anunt

  • post
    • EDUCATOARE • INVATATOARE
  • tip oferta
    Full time
  • experienta
    3-5 ani
  • educatie
    studii universitare
  • loc
    Cluj-Napoca, Cluj