Despre noi

Cu totii ajungem deseori in situatia de a dori sa vindem sau sa cumparam ceva, de a cauta o locuinta, o masina sau un loc de munca, de a cauta parteneri pentru realizarea unei afaceri sau pentru petrecerea timpului liber, de a cauta o persoana care sa aiba grija de copii sau de parintii bolnavi si enumerarea ar putea continua la nesfarsit.

De cele mai multe ori nici macar nu ne gandim ca multe lucruri pe care le avem in casa si pe care nu le mai folosim, ar putea fi utile pentru altii, iar pentru fiecare dintre noi ar putea reprezenta o sursa de venituri suplimentare.

Rezolvarea acestor probleme nu este simpla, si de cele mai multe ori ne consuma resurse importante, concretizate in efort personal, timp si bani.

Plecand de la aceasta idee, de a pune impreuna cererea si oferta, in urma cu 25 de ani - in 13 august 1996, intr-un spatiu de 10 mp pe str.Universitatii, cu 2 angajati, se lansa primul numar al saptamanalului Piata de la A la Z, intr-un tiraj de 1.500 de exemplare. Ziarul avea 16 pagini, 750 de anunturi gratuite, nici o reclama si costa 500 lei (vechi).

Cu doar 5 angajati sub conducerea directorului de atunci dl. Ticala Gelu ziarul a ajuns dupa primul an la 112 pagini.

Daca la inceput cutiile de colectare a anunturilor plasate la tonete, pareau cel putin bizare, daca gratuitatea anunturilor parea pentru multi o gluma, dupa un an aceste lucruri au devenit firesti, aproape toate ziarele preluand aceasta idee.

Primii nostri clienti au fost: PRITAX, PINDA, RIALDA, AUTOLAND, CASA LUX (GRUP DE LUX), VITRINA FELIX MEDIA, MODENA, ONCOS, OPTICRIS, Agentia Imobiliara MOCIANI, PROKA SERVICE, TELEZIMEX, etc. clienti carora le multumim pentru fidelitatea de care au dat dovada pe parcursul celor 25 de ani.

An de an, ziarul Piata a crescut nu numai cantitativ dar si sub aspect calitativ, modificandu-si dimensiunile de la un format A4 la A3+, iar din 2006 coperta a devenit color, astfel ca in prezent saptamanalul nostru apare in conditii de grafica excelente.

Dupa 25 ani si peste 1250 de editii, PIATA de la A la Z a devenit un puternic ziar de informatii si publicitate din Transilvania, distribuit in 11 judete - Cluj, Alba, Bistrita-Nasaud, Salaj, Mures, Maramures, Satu-Mare, Sibiu, Bihor, Hunedoara, Timis, cu o medie de 30.000 anunturi de mica publicitate pe saptamana.

Saptamanalul Piata de la A la Z si site-ul Piata Online fac parte din primele 5 brand-uri recunoscute in jud.Cluj, peste 1500 de firme promovandu-si produsele si serviciile prin intermediul ziarului.

De-a lungul timpului activitatea redactiei a fost apreciata si rasplatita cu urmatoarele premii:

  • 1998 - locul 2 - Topul Societatilor Comerciale din judetul Cluj (massmedia, intreprinderi mici)
  • 2000 - locul 1 - Topul Societatilor Comerciale din judetul Cluj (edituri, tipografii, intreprinderi mici)
  • 2005 - locul 2 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor"
  • 2006 - locul 1 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor"
  • 2007 - locul 2 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor" - locul 12 - clasamentul judetean al firmelor private - locul 277 - clasamentul national al firmelor private
  • 2007 - Diploma de Excelenta - Asociatia Patronilor si Meseriasilor din judetul Cluj
  • 2008 - locul 2 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor" - locul 6 - clasamentul judetean al firmelor private - locul 176 - clasamentul national al firmelor private
  • 2009 - locul 1 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor"
  • 2010 - locul 2 - Topul National al Firmelor Private - in domeniul "Editarea Ziarelor"

In spatele acestei evolutii spectaculoase se afla o gandire manageriala orientata spre satisfacerea nevoilor clientilor si o echipa profesionista (absolventi de studii superioare: economice si informatice), tanara (media de varsta este 35 ani) dar bine rodata. Standardul ridicat de calitate al ziarului, specializarea sa in publicitate, structura, modalitatile de colectare a anunturilor, de vanzare, politica de pret, aspecte aparent minore care definesc “PIATA de la A la Z” au contribuit la succesul lor incontestabil.

Au trecut 25 ani, nu suntem perfecti, dar am cautat continuu sa ne perfectionam.

Deviza noastra este "Relatii excelente cu clientii".

Suntem convinsi ca numai asa putem construi ceva durabil.

team
Popa Daniela Director General
team
Tusa Maria-Oana Director publicitate
team
Turi Gheorghe Sef serviciu Administrativ
team
Kovacs Emese Csilla Tehnoredactor
team
Dragoste Anamaria Tehnoredactor
team
Rus Cosmin Agent
team
Popa Adrian Director distributie