5 vizualizari
Imprima
VNT FLOWBENCH GEOMET 2000
„Geomet 2000” este un banc specializat pentru reglarea și testarea turbocompresoarelor controlate (VNT). Echipamentul este adaptat la nevoile atelierelor de reparații ale turbocompresoarelor. De regulă, această bancă este utilizată pentru reglarea și testarea turbocompresoarelor de camioane și autoturisme, dar designul său face posibilă și lucrul cu turbocompresoarele vehiculelor speciale și bărcilor mici.
Bancul constă dintr-o carcasă cu un compresor de aer puternic în interiorul căruia se creează vid (sau presiune de aer) în timpul reglării și testării turbocompresoarelor. Bancul de testare este controlat de un computer industrial cu un ecran tactil și un panou de control situat pe corpul bancului de testare.
Cu ajutorul simulatorului puteți rezolva astfel de sarcini:
1. diagnosticarea turbocompresoarelor controlate (VNT) cu control în vid, pneumatic sau electronic (opțional);
2. reglarea poziției de oprire a mecanismului de control al debitului de aer va elimina efectul de „supraalimentare” dăunător motorului;
3. reglarea lungimii tijei de acționare pentru a regla momentul acționării mecanismului de control al debitului de aer;
4. verificarea supapei de control N75 (o caracteristică unică a bancului de testare) pentru a analiza defecțiunile sistemului de control al turbocompresorului mașinii;
5. evaluarea gradului de uzură a arcului actuatorului pentru diagnosticarea aprofundată a actuatoarelor pneumatice și cu vid;
6. transferarea programului de control (opțiune) la înlocuirea capacului electronic al actuatorului;
Bancul constă dintr-o carcasă cu un compresor de aer puternic în interiorul căruia se creează vid (sau presiune de aer) în timpul reglării și testării turbocompresoarelor. Bancul de testare este controlat de un computer industrial cu un ecran tactil și un panou de control situat pe corpul bancului de testare.
Cu ajutorul simulatorului puteți rezolva astfel de sarcini:
1. diagnosticarea turbocompresoarelor controlate (VNT) cu control în vid, pneumatic sau electronic (opțional);
2. reglarea poziției de oprire a mecanismului de control al debitului de aer va elimina efectul de „supraalimentare” dăunător motorului;
3. reglarea lungimii tijei de acționare pentru a regla momentul acționării mecanismului de control al debitului de aer;
4. verificarea supapei de control N75 (o caracteristică unică a bancului de testare) pentru a analiza defecțiunile sistemului de control al turbocompresorului mașinii;
5. evaluarea gradului de uzură a arcului actuatorului pentru diagnosticarea aprofundată a actuatoarelor pneumatice și cu vid;
6. transferarea programului de control (opțiune) la înlocuirea capacului electronic al actuatorului;