7 vizualizari
Imprima
Anunț de vânzare pachet complex birouri și grup sanitar
Subscrisa, DDG INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, CIF RO27987796, nr. matricol: 2A0522, tel. 0763478619, prin practician în insolvență Godorogea Daniel-Lucian, în calitate de lichidator judiciar al debitoarei COLINA NOUĂ DEVELOPMENT S.R.L. - (în faliment, in bankruptcy, en faillite), cu sediul social în Sat Băbuţiu, Comuna Vultureni, Nr. 16A, Județ Cluj, având număr de înregistrare la ORC de pe lângă Tribunalul Cluj J12/2833/2019, CUI RO41391097, desemnat în această calitate prin Încheierea nr.: 1153/CC/2024 din data de 11.06.2024 pronunțată de Tribunalul Specializat Cluj în dosar nr.: 381/1285/2024,
organizează licitație publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea la pachet a bunurilor identificate în tabelul de mai jos:
Pachet compus din complex de 4 birouri și grup sanitar + bunuri mobile
Nr. crt. Bunuri aparținând Colina Nouă Development Preț
1. Complex de 4 birouri și grup sanitar 61.740 lei
2. Rulou parasolar 2.494 lei
3. Sistem de supraveghere 6.668 lei
4. Tablă magnetică încorporată 80 lei
5. Tablă magnetică încorporată 80 lei
6. Dulap metalic 294 lei
7. Corpuri de mobilier pentru bucătărie 305 lei
8. 2 Fotolii 655 lei
9. Router wireless 40 lei
Bunuri aparținând Șoimeni Parc
10. Tablă de tip flipchart 82 lei
11. Pachet 5 birouri, o masă conf + 7 scaune, un dulap fără uși și 5 dulapuri cu uși 3.137 lei
12. Pachet de două birou electrice, 3 scaune, un dulap și 2 dulăpioare 1.543,5 lei
13. 5 suporturi negre pentru șervețele 62 lei
14. Dispenser de săpun lichid 10 lei
15. 2 scaune 201 lei
TOTAL 77.391,5 lei
Precizăm faptul că la prețul total menționat în tabel, se adaugă TVA.
Dat fiind faptul că în interiorul containerelor se regăsesc atât bunuri mobile aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. cât și bunuri mobile aparținând societății Șoimeni Parc S.A., lichidatorul judiciar propune valorificarea acestora la pachet, împreună cu containerul compus din complex de birouri și grup sanitar.
Valoarea totală a containerului compus din complex de birouri + grup sanitar va fi în cuantum de 77.391,5 lei + TVA. (61.740 lei valoarea containerelor + 10.616 lei valoarea bunurilor aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. + 5.035,5 lei valoarea bunurilor aparținând societății Șoimeni Parc S.A.)
La momentul valorificării prezentului pachet, suma de 5.035,5 lei + TVA aferentă bunurilor societății Șoimeni Parc S.A. se va factura separat de către această societate, către adjudecatar.
Prima licitație va avea loc la data de 09.12.2025 la ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe platforma licitatii-unpir. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 16.12.2025, 23.12.2025, 13.01.2026 și 20.01.2026 în aceleași condiții și la aceeași oră.
Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul licitatii-unpir. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.
Pentru înscrierea la licitația online, persoana interesată își va crea un cont pe site-ul licitatii-unpir, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate de participant la licitație.
În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate.
Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire.
Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către practicianul în insolvență, la prețul de 500 de lei + TVA.
Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire.
La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.
Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul neachitării prețului în termen, adjudecatarul va pierde garanția de participare și nu va mai putea participa la următoarele licitații ce se vor organiza
organizează licitație publică cu strigare, cu preț în urcare, pentru vânzarea la pachet a bunurilor identificate în tabelul de mai jos:
Pachet compus din complex de 4 birouri și grup sanitar + bunuri mobile
Nr. crt. Bunuri aparținând Colina Nouă Development Preț
1. Complex de 4 birouri și grup sanitar 61.740 lei
2. Rulou parasolar 2.494 lei
3. Sistem de supraveghere 6.668 lei
4. Tablă magnetică încorporată 80 lei
5. Tablă magnetică încorporată 80 lei
6. Dulap metalic 294 lei
7. Corpuri de mobilier pentru bucătărie 305 lei
8. 2 Fotolii 655 lei
9. Router wireless 40 lei
Bunuri aparținând Șoimeni Parc
10. Tablă de tip flipchart 82 lei
11. Pachet 5 birouri, o masă conf + 7 scaune, un dulap fără uși și 5 dulapuri cu uși 3.137 lei
12. Pachet de două birou electrice, 3 scaune, un dulap și 2 dulăpioare 1.543,5 lei
13. 5 suporturi negre pentru șervețele 62 lei
14. Dispenser de săpun lichid 10 lei
15. 2 scaune 201 lei
TOTAL 77.391,5 lei
Precizăm faptul că la prețul total menționat în tabel, se adaugă TVA.
Dat fiind faptul că în interiorul containerelor se regăsesc atât bunuri mobile aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. cât și bunuri mobile aparținând societății Șoimeni Parc S.A., lichidatorul judiciar propune valorificarea acestora la pachet, împreună cu containerul compus din complex de birouri și grup sanitar.
Valoarea totală a containerului compus din complex de birouri + grup sanitar va fi în cuantum de 77.391,5 lei + TVA. (61.740 lei valoarea containerelor + 10.616 lei valoarea bunurilor aparținând societății Colina Nouă Development S.R.L. + 5.035,5 lei valoarea bunurilor aparținând societății Șoimeni Parc S.A.)
La momentul valorificării prezentului pachet, suma de 5.035,5 lei + TVA aferentă bunurilor societății Șoimeni Parc S.A. se va factura separat de către această societate, către adjudecatar.
Prima licitație va avea loc la data de 09.12.2025 la ora 14:00, la sediul DDG Insolvency I.P.U.R.L. din Cluj-Napoca, str. Septimiu Albini, nr. 115, jud. Cluj, sau online pe platforma licitatii-unpir. În caz de neadjudecare licitația se repetă în data de 16.12.2025, 23.12.2025, 13.01.2026 și 20.01.2026 în aceleași condiții și la aceeași oră.
Licitația publică poate avea loc și online pe site-ul licitatii-unpir. Înscrierea pentru licitație online se va face înainte cu cel puțin 48 de ore înainte de data stabilită a ședinței. Persoana interesată va aduce la cunoștință lichidatorului judiciar bunurile pentru care dorește să liciteze și va îndeplini condițiile de înscriere la licitație menționate anterior. Ulterior achitării contravalorii caietului de sarcini, a garanției de 10% din valoare bunului/bunurilor supuse adjudecării și a transmiterii documentelor necesare, lichidatorul judiciar va organiza o licitație separată cu bunul/bunurile respective în cadrul căreia va înscrie la licitație persoana interesată.
Pentru înscrierea la licitația online, persoana interesată își va crea un cont pe site-ul licitatii-unpir, comunicând lichidatorului judiciar adresa de e-mail aferentă. Pe baza adresei de e-mail, lichidatorul judiciar va adăuga persoana interesată în calitate de participant la licitație.
În caz de adjudecare, lichidatorul judiciar va emite factură fiscală pentru contravaloarea bunurilor adjudecate.
Pasul de licitație este de 5% din prețul de pornire.
Caietul de sarcini în vederea participării la licitație va fi întocmit de către lichidatorul judiciar în concordanță cu uzanțele în materie, va conține regulamentul de participare la licitație și se va valorifica de către practicianul în insolvență, la prețul de 500 de lei + TVA.
Garanția de participare la licitație va fi de 10% din prețul de pornire.
La preț egal, va fi declarat adjudecatar licitatorul care se va angaja să achite întregul preț în termenul cel mai scurt.
Garanția de participare la licitație va fi dedusă din prețul bunurilor pentru adjudecatar și va fi restituită celorlalți participanți la licitație.
Termenul de plată al prețului va fi de 7 zile lucrătoare de la momentul adjudecării. În cazul neachitării prețului în termen, adjudecatarul va pierde garanția de participare și nu va mai putea participa la următoarele licitații ce se vor organiza