Angajam asistent gestionar / operator pregatire marfa / picker / manipulant / lucrator depozit in Cluj. Pachet salarial brut 2800-3000 lei, program fix Luni-Vineri 9-18, posibilitati de promovare.

22.06.18
20:29
540 vizualizari
Tip:
Full Time
Loc:
Cluj-Napoca, Cluj
Domenii:
Gestiune | Logistica | Aprovizionare
Salariu:
400 - 500 Euro / luna
Educatie:
Studii liceale
Experienta:
6 luni - 1 an
Permis de conducere:
Nici o cerinta
Postul:
asistent gestionar / lucrator depozit / picker marfa

DESCRIERE JOB

Ne mărim echipa logistică și căutăm noi colegi harnici și dornici să înceapă sau să-și continue cariera în domeniul logistic,  în cadrul depozitului de produse de îngrijire personală și curățenie casnică aparțiând firmei German Market SRL din Cluj-Napoca,  situat lângă Aeroport.

Avem disponibile 2 posturi în cadrul depozitului:
- operator pregătire marfă (picker / manipulant / lucrător depozit) = pachet salarial 3000 lei brut (1900 lei net),  obligatoriu permis de conducere categoria B;
- asistent gestionar pentru depozit logistic = pachet salarial 2800 lei brut (1800 lei net);

După ce acumulezi experiență,  în funcție de ce îți place,  cum te descurci și cât de repede înveți,  poți avansa în cadrul firmei. Vom încerca cât se poate de mult să te învățăm cât mai multe dar ne bazăm și pe tine să fii autodidact și să înveți ”din mers”.

Experiența anterioară îți poate fi utilă dar nu e obligatorie,  te putem ajuta noi să înveți și să te dezvolți profesional,  cu condiția să fii harnic și să muncești cu seriozitate.

Te-ai săturat să lucrezi în altă parte sau nu ai deloc experiență în domeniu? Oricum ar fi noi te primim cu brațele deschise în echipa German Market. Te vom învăța rapid tot ce trebuie să ști și să faci și îți promitem că te vom trata frumos și corect,  la fel cum așteptăm și noi să fim tratați!

Chiar dacă ai mai aplicat în trecut la unul dintre posturile noastre,  fie că ai fost la interviu sau nu,  dacă acum ești interesat de acest post te rugăm să ne contactezi din nou deoarece aplicațiile vechi nu pot fi luate în considerare atunci când un nou post devine disponibil.

Suntem o companie antreprenorială,  creată și condusă de o familie de tineri ardeleni. Importăm direct din Europa de Vest și oferim clienților o mulțime de produse cosmetice,  de îngrijire personală,  detergenți,  produse de curățenie,  articole menaj,  dulciuri și cafea de calitate bună la prețuri avantajoase!

Hai și tu în echipa German Market și împreună vom aduce în casele românilor produse de calitate la prețuri avantajoase!

Pentru detalii complete și programul de lucru la fiecare post intrați pe site-ul:


CERINTE

Ce responsabilități vei avea în echipa noastră?

Pentru postul de operator pregătire marfă (picker / manipulant / lucrător depozit) principala ta activitate în depozitul German Market va consta în manipularea și pregătirea mărfurilor pentru aprovizionarea săptămânală a magazinelor firmei. Asta înseamnă că va trebui să pregătești / sortezi / verifici marfa în baza documentelor de transport și să o încarci / descarci în / din mașina de transport.

Pentru postul de asistent gestionar principalele tale activități în cadrul depozitului German Market vor consta în oferirea de suport și optimizarea timpului, muncii și performanțelor colegilor din cadrul departamentului logistic și operațional al firmei. La început vei asista echipa operațională în diferite activități obișnuite în operațiunile unui depozit logistic: recepție, verificare, sortare, pregătire marfă, operare date în gestiunea informatică precum și alte activități specifice domeniului logistic.

Care va fi programul de lucru?
Vei avea un program de muncă de Luni până Vineri, de la ora 9 la ora 18, cu 1 oră pauză de masă.

Ce ne dorim de la tine?
- Să ai absolvit liceul;
- Experiența profesională similară nu e obligatorie dar constituie avantaj;
- Amabilitate, spirit de echipă, hărnicie, ambiție, seriozitate, responsabilitate și disciplină;
- Abilități foarte bune de folosire a tehnologiei moderne (PC, Windows, Excel, Internet, imprimantă, scaner, etc);
- Meticulozitate, atenție la detalii, bună coordonare și planificare;							


OFERTA

Ce-ți oferim pentru început?
- Pachet salarial brut de încadrare între 2800 lei și 3000 lei, în funcție de post (între 1800 lei - 1900 lei net, compus din 1500 lei - 1600 lei salariu + 300 lei tichete de masă)
- Cadouri în valoare de până la 150 lei net la fiecare ocazie specială: Crăciun, Paște, 1 Iunie
- Plata salariului și a tichetelor de masă direct pe card
- Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă mică dar unită
- Reale posibilități de învățare și de împărtășire a cunoștințelor profesionale
- Contract de muncă pe perioadă nedeterminată din prima zi de muncă
- Facilități în obținerea unui credit bancar
- Posibilitate reală de dezvoltare profesională și de promovare în cadrul companiei

Salariul de încadrare este raportat la volumul de muncă, nivelul responsabilităților, valoarea vânzărilor și condițiile de muncă. Cine performează poate să câștige mai mulți bani deoarece oferim în plus față de salariul fix și bonusuri periodice, care variază și se primesc în funcție de atingerea anumitor praguri de performanță individuală și/sau la nivel de echipă.

Câteva dintre avantajele pe care le vei avea în cadrul echipei German Market:
- te angajăm chiar și dacă nu ai experiență anterioară în domeniu
- ai parte de training și suport permanent din partea colegilor
- folosești echipamente și tehnologii moderne de lucru
- ai acces la proceduri scrise de lucru, pentru a învăța cum să-ți faci munca cât mai corect
- descoperi o mulțime de produse noi care nu există pe piața din România
- vei face parte dintr-o echipă în care predomină colegialitatea, bunul simț și ajutorul reciproc
- îți exersezi abilitățile de interacțiune cu oamenii
- lucrezi și te dezvolți profesional într-o companie antreprenorială românească
- șefii nu îți stau toată ziua pe cap, ai spațiu și libertate în a-ți face munca așa cum trebuie

Locul tău este în echipa German Market dacă:
- vrei sa-ți dezvolți cariera și să acumulezi experiență în domeniile logistic, retail și e-commerce
- apreciezi și ești oricând pregătit atât pentru muncă fizică cât și pentru muncă intelectuală
- vrei să faci parte dintr-o echipă tânără dar profesionistă, unde primează respectul reciproc și bunul simț
- îți cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat și recompensat pe măsura muncii depuse


DATE CONTACT

IMPORTANT: Pentru a aplica la acest loc de muncă te rugăm să te prezinți la biroul / sediul administrativ al firmei German Market SRL, situat în Cluj-Napoca, cartier Someșeni, str. Traian Vuia nr. 210 (față în față cu Aeroportul Cluj), în curte la Napocom, la primul depozit pe partea stângă imediat după intrarea în curtea Napocom. Interviul durează maxim 30 de minute și se poate susține de Luni până Vineri (cu excepția zilelor de sărbătoare legală), oricând între orele 9:30 și 17:30, cu programare telefonică prealabilă la nr. de telefon: 0773.713.100. Intrarea în curtea Napocom se face chiar de lângă trecerea de pietoni din fața Aeroportului Cluj. Telefon contact / informații suplimentare / confirmare disponibilitate post / programare interviu: 0773.713.100

CLUJ-NAPOCA,CLUJ
Dacă cauți un loc de muncă stabil, unde să fii motivat(ă) și recompensat(ă) pe măsura muncii depuse, atunci te invităm să te alături echipei German Market. La noi vei găsi un mediu de lucru prietenos și profesionist, cu reale posibilități de învățare și de împărtășire a cunoștințelor profesionale, unde primează seriozitatea, respectul reciproc și bunul simț. Telefon contact: 0773.713.100
Salariu:
400 - 500 Euro / luna
Educatie:
Studii liceale
Experienta:
6 luni - 1 an
Permis de conducere:
Nici o cerinta
Postul:
asistent gestionar / lucrator depozit / picker marfa
APLICA ACUM

Au aplicat pana acum 0 candidati pentru acest job Adaugat acum 10 zile, expira in 20 zile

SCRIE UN COMENTARIU ADAUGA LA FAVORITE