img 14.04.2021 13:31

Vand Opel Corsa, economic, cu generator nou de hidrogen omologat UE

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Vand Opel Corsa economic cu generator nou de hidrogen omologat UE.

Generatorul de hidrogen nu se uzeaza si va fi, cu siguranta, solutia VIITORULUI de maine pentru automobile !!!

Deoarece generatorul de hidrogen consuma numai cate 1 litru de apa distilata +10 grame de KOH (un anumit fel de soda) la fiecare 10.000 km, care se gasesc ieftin si din belsug oriunde in lume inclusiv in Romania, pentru producerea hidrogenului, se poate spune ca jumatate din consumul masinii la fiecare 100 de km este hidrogenul scos din apa, iar jumatate sau mult mai putin, benzina.

Avantajele acestei masini fata de altele noi din aceeasi marca sau nu, gama, tip, brand sau alte caracteristici clasificatoare sunt:

1)-avand gradul de poluare "0" masurat recent in statie autorizata ITP, avand indicatorii CO2 cu variatii cuprinse intre 0 si 3 gr./km, fata de norma de 143 gr.CO2/km stabilita la iesirea din fabricatie cand autovehiculul era nou, nici macar in urmatorii 10 ani nu va putea fi interzisa in circulatie, dar nici suprataxata de mediu inaintea celor electrice sau hybrid (cu mai multe "pretentii") a caror baterie nu este vesnica, si care prin marime+pret este greu de "ascuns" dar si scump de reciclat, fara sa amintim de complexitatea reparatiilor acestor masini care pot costa o avere, si pentru care neavand specialisti, nu oricine le poate executa.
2)-consum mai mic decat oricare masina noua (sub 4 litri combustbil/100km mixt)
3)-intretinere ieftina (piese, reparatii, etc.) .
4)-poate fi usor si ieftin supradotata cu ceea ce nu are (de pe emag)

Dealtfel o veche zicala spune:
"Conducerea responsabila si preventiva conteaza mult mai mult decat toate dotarile posibile"
Mai mult, din multimea de morti din accidentele "reusite de vitejii artisti ai soselelor" marea majoritate n-au avut supra-dotari pentru siguranta sau masini noi?
Daca da, la ce le-au folosit dotarile, rezultatul fiind acelasi?

Consumul de benzina va ajunge in final la 2,5-3,1 litri/100km.
Reglajul final al generatorului de hidrogen se poate face doar dupa 1500km parcursi, cand decalaminarea motorului va fi completa, iar generatorul prin productia de hidrogen realizata, va economisi pana la 50-60% combustibil.

Masina poate fi echipata (de pe emag) si cu senzori sau camere de parcare, aer conditionat, camere video, navigatie GPS etc.

In definitiv oricare masina, este doar o gramada de fier fara viata, indiferent daca-i noua sau veche, ieftina sau scumpa.
Intrebarea este de ce sa platesti un pret multiplicat pentru ceva ce-ti poate oferi doar transport?
Pentru cateva dotari suplimentare?

Rentabilitatea acestei masini poate fi observata doar la efectuarea a peste 1400-1600 km lunar, ideala fiind pentru cei care fac naveta 70-80 km/zi, si nu vor sa apeleze la transportul in comun, din diferite considerente, sau pentru comisionari, aprovizionari rapide, livrari fast food, corespondenta, etc., sau servicii pentru agentii de la firmele imobiliare ori de inchirieri auto.
Amortizarea integrala a pretului se va face in mai putin de un an.

Datorita gabaritului mic, poate fi parcata cu usurinta si pe suprafetele reduse, iar pe sosea tinand cont de cei 75 CP ai sai + hidrogenul care-i amplifica foarte mult puterea, este o sprintena "fasneata", si cere responsabilitate.

Exceptand tranzitia, a fost condusa doar de catre doua doamne, care, se pare ca n-au fortat-o asigurandu-i o stare buna.

Comparativ cu masinile pe gaz (GPL) care pot fi si periculoase in anumite conditii, generatorul de hidrogen, produce strict hidrogenul necesar consumului direct in timpul functionarii motorului, fara a-l stoca, eliminand complet pericolul de explozie.

Cel mai mare avantaj insa este faptul ca hidrogenul fiind un combustibil cu ardere completa, poluarea mediului este total exclusa, favorizand dimpotriva procesul de ardere completa si al combustibililor asociati, derivati petrolieri ca si cel de decalaminare al motorului, fapt care protejeaza nu doar mediul ci si lubrifiantul motorului de deteriorare prelungind implicit viata motorului.

La motoarele Diesel pentru a nu se incarca turbinele cu calamina, acestea trebuie turate, ceea ce determina: uzura+consum=pret/km.
In cazul acestei masini, nici la relanti nu s-ar incarca de calamina, treapta de viteza insa, isi cere dreptul la turatie.

Masina este in stare foarte buna, model hachback 1,2 benzina/2003, Euro 4, ITP valabil 30.07.2021, comenzi audio la volan baterie Varta noua, cauciucuri noi (vara+iarna), motor cu garantie 18 luni fara limita de km dupa rectificare chiulasa, (pompa de apa, redresor, toba esapament, distributie, filtre si filtru de polen, caseta de directie si garnituri noi), avand generator nou de hidrogen, omologat UE.

Detalii anunt

  • stare
    second hand
  • marca
    Opel
  • model
    Corsa
  • an fabricatie
    2003
  • rulaj
    155000 km
  • capacitate motor
    1200 cmc
  • carburant
    benzina
  • caroserie
    hatchback
  • norma poluare
    Euro4
  • consum mixt
    4
  • inmatriculat in RO
    da
  • inchidere centralizata
    da
  • oglinzi electrice
    nu
  • geamuri electrice
    nu
  • scaune electrice
    nu
  • climatronic
    nu
  • predare leasing
    nu